منتديات بحبك اكتر
اهلا بيك زائرنا الكريم فى بيتك منتديات بحبك اكتر


منتديات بحبك اكتر منتديات اجتماعية ترفيهية.افلام اجنبية رومانسية ورعب و واكشن وافلام عربية وهندية .اغانى ،، اخبار مصرية وعالمية ،، كليبات ،، العاب ،، اسلاميات ،، مناقشات وحوار
 
الرئيسيةhttp://up.msryaمكتبة الصوربحـثالمجموعاتالتسجيلدخول
نصر الله فلسطين .. حداد على ارواح شهداء غزة وشهداء حادث القطار المروع بالاطفال.. فى رحمه الله ورعايته

شاطر | 
 

 هل يستمر الحب رغم البعد

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
كليوبترا 2009
نائبة المدير
نائبة المدير


انثى
العقرب القرد
عدد الرسائل : 846
العمر : 24
المزاج : مبسوطه
تاريخ التسجيل : 02/02/2009

مُساهمةموضوع: هل يستمر الحب رغم البعد   الأربعاء 11 فبراير 2009, 6:50 pm

مرحبا

بدي اعرف رأيكم


ماقيمة ان احب انسانا لا اجده بجانبي ؟؟
كلما رأيت شيئا جميلا او احسست باحساس جميل اجد نفسي
اردد كلمات اغنيه : اه لو كنتي معي
وهذه الاه هي التي تشقيني دائما ..

عندما احب انسانا اريد ان اتمنى معه اشياء واشياء ومن
الظلم ان اعيش العمر وكل ما اتمناه هو ان اراه ..!!
هل يمكن لكم ان تدركوا حجم المسافه بين ان احلم مع انسان ...
وبين ان يكون الحلم كله هو ان اراه
..
انه عذاب طويل للنفس ان احب انسانا لا اجده بين يدي ..
ان الفراق والالم والوحشه مشاعر ثقيله على نفسي ومن
الظلم ان اعيش حياتي معه حتى ولو كان
ذلك بسبب
الحب .
ارجوك حاول ان ترى الصورة معي
انسان تحبه و تجده بجوارك وتعيش معه ...
وانسان اخر تحب ولا تجده ولا تعيش معه... ويفصل بينك وبينه الاف الاميال
والمثل يقول البعيد عن العين بعيد عن القلب والقريب
من العين قريب من القلب ...
ان الحب بدون تواصل شيء من الانتحار
ان نظرة بالعين اجمل من الف رساله.. وعندما تتصافح الايدي وتتعانق الاشواق وتذوب الوحشه..
فان ذلك يتجاوز بكثير كل كلمات الشعراء وتخيلاتهم..
ان الخيال احساس رائع وجميل لكننا لانستطيع ان نعيش عليه



ولكن انتم ما رايكم؟


اعجبني أحببت أن تشاركوني الحوار,!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سوبر مانجير
Admin
Admin


ذكر
الجدي عدد الرسائل : 1065
المزاج : مبسوط
تاريخ التسجيل : 20/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: هل يستمر الحب رغم البعد   الخميس 12 فبراير 2009, 12:57 pm

الله عليكــــــــــــــــــى يا كليوباترا وعلى مواضيعك والله اكن الموضوع ده معمول عشانى هههههه
انا شايف انى ممكن الحب يستمر وبيستمر بعد الفراق والبعاد وتبقى الذكريات والاحلام بداخل المحب ولسنين طويلة وكل مابتطول المدة كل ما بتقع منه حاجات لاكن الحبيب بيكون موجود ومابيتنسيش
الافضل النسيان ولاكنه صعب قوى يا كيلو هه ده راى وتحياتى ليكى ويسلمو ايدكى على الموضوع الرائع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://bahibakaktar.lovelyforum.net
كليوبترا 2009
نائبة المدير
نائبة المدير


انثى
العقرب القرد
عدد الرسائل : 846
العمر : 24
المزاج : مبسوطه
تاريخ التسجيل : 02/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: هل يستمر الحب رغم البعد   الجمعة 13 فبراير 2009, 9:39 am

اكيد الك كل الموضيع على حسابك
شكرا على رايك
منور الموضوع
تحياتي العنود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الرومانسيه
عميد المنتدي


انثى
الجوزاء الثعبان
عدد الرسائل : 1476
العمر : 27
المزاج : وحيدة
تاريخ التسجيل : 12/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: هل يستمر الحب رغم البعد   الأربعاء 25 مارس 2009, 9:59 pm

الحب اكبر من الكلام ده كله
ان كان كحبيب تركك وطبعا الحب صعب يتنسى وبيكون موجود مع الذكريات الجميله
او ان كان في مسافات بينهم يعني ان كانوا ب\عاد بمدينة مختلفه بس ده مش مانع لانه الحب بيقوى اكتر وهمه بعاد
بيكون الشوق اقوى من اي حاجه
وبالنهايه همه حيكونوا لبعض وتكون نهايتهم قريبين من بعض ان شاء الله

مشكورة يا قمر على موضوعك الجميل
دمتي بود
[b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بوســـــــــــــي
عضو فعال
عضو فعال


انثى
الاسد القرد
عدد الرسائل : 149
العمر : 24
المزاج : اخر حلاوة
تاريخ التسجيل : 16/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: هل يستمر الحب رغم البعد   الخميس 26 مارس 2009, 11:03 am

اها يستمر طول ما فيه ذكرى حلو بتبقى الذكريات موجودة
ميرسى ليكى كليوبترا على موضوعك التحفة ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كليوبترا 2009
نائبة المدير
نائبة المدير


انثى
العقرب القرد
عدد الرسائل : 846
العمر : 24
المزاج : مبسوطه
تاريخ التسجيل : 02/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: هل يستمر الحب رغم البعد   الخميس 26 مارس 2009, 12:47 pm

شكرا لمرورك العطر بوسي
تحياتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الورده الحمراء
عضو جديد
عضو جديد


عدد الرسائل : 10
تاريخ التسجيل : 20/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: هل يستمر الحب رغم البعد   السبت 04 أبريل 2009, 9:44 pm

الموضوع جميل بس ايه فايدت الحب وانت اللى بتحبه مش حاسس بيك الحب عطاء مش اخذ واللى بياخدو كتير لاكن مابيدوش حتى لو كانت المسافه قريبه مش بعيده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كليوبترا 2009
نائبة المدير
نائبة المدير


انثى
العقرب القرد
عدد الرسائل : 846
العمر : 24
المزاج : مبسوطه
تاريخ التسجيل : 02/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: هل يستمر الحب رغم البعد   الأحد 05 أبريل 2009, 3:29 pm

تسلمي لمرورك يا احلى وردة
تحياتي العنود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
هل يستمر الحب رغم البعد
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات بحبك اكتر  :: النقاش الجاد و الحـــــــــــوار العــــــــــــام-
انتقل الى: